Data, de toekomst voor horeca-ondernemers
Service en kwaliteit zijn van groot belang in ieder horecabedrijf, maar met data krijgt u meer inzicht in de situatie rondom uw zaak en kan u uw vervolgstappen veel beter plannen. Daarom komen topsprekers zoals Wim Ballieu van Balls & Glory en Pieter Munten van het Frites Atelier samen om honderden hospitality ondernemers tips en inspiratie te geven over het gebruik van data in hun horecazaak.
Wat kunt u verwachten? Data Meets Hospitalty verwachten?
Eén dag vol inspiratie en trends over datagebruik in de horeca waar topsprekers de laatste technische ontwikkelingen uitlichten. Hippe foodtrucks zullen in grote getalen aanwezig zijn om de lekkerste culinaire hapjes en drankjes aan te bieden. Er zal een Food & Trends zone zijn, verschillende inspirende workshops over het Lightspeed Restaurant kassasysteem.
Data Meets Hospitality richt zich op de volgende thema's:
Klantdata: wat kan en mag u doen met de data van uw gasten? Leer wat u uit uw verzamelde klantdata kan halen?
Service: meer grip op uw personeelbeheer.
Omzet: Hoe best uw menu samenstellen, welke items het beste verkopen. Via data beter inkopen.
Marketing: data-driven marketing in uw onderneming: hoe social media en reviewsites in uw voordeel inzetten?
POP-Event
Vaak ligt de focus hierbij op 1 top product of bereiding. De nadruk ligt op kleine ondernemingen die focussen op kwalitatieve gourmet fast- en streetfood.
Gault&Millau geeft 200 gratis tickets weg voor Chefs & Hospitality professionals! Wees er snel bij en registreer nu uw gratis ticket via deze link! Selecteer het gratis ticket en voer de promotiecode: gaultmillau in.